donderdag 19 maart 2009

Nieuw bouwbedrijf

Toen ik vanmiddag mijn wekelijkse donderdag-in-de-namiddag-Emmelhage-kijken-ritje deed, onder de voetbaltraining van kids, zag ik een keet van bouwbedrijf Jadi bij ons op de kavel staan! Heel vreemd... snap er niks van. Of zouden ze graag een plaatsje willen op mijn goedgelezen blog ;-)

Verder zag ik dat er kanaalplaten op de kavel tegen over ons lagen. Ik denk dat dat onze zolderverdiepingsplaten zijn. Maar ik zag ze nog niet bij de 2^1kapper vlak bij ons liggen, terwijl die iets voor loopt op ons. Er stonden geen namen op de kanaalplaten, dus ik kon het niet checken.

Er zijn bij de hoeken van de erkers constructies met latten geplaatst. Er liggen namelijk geen kanaalplaten op de erkers. Dit wordt met hout afgewerkt als ik het goed onthouden heb. Ze zullen dan wel bezig gaan met het plafond van de erkers.

Bij het 1e huis in de rij van Bongers zijn ze klaar met metselen tot de verdiepingsvloer. Bij het 2e huis zijn ze nu ook begonnen met metselen.

Geen opmerkingen: