vrijdag 6 maart 2009

De muren schieten mooi op!

Gister om 17.15 uur even bij het huis gekeken. De kalkzandsteenmuren voor de begane grond zijn nu zo goed als af. Alleen boven alle raamkozijnen moet nog wat komen. Maar ik neem aan dat ze dat vandaag gaan doen.

Het geeft een bijzonder gevoel om door het huis te lopen. Iets waar je in je hoofd en op papier al zo lang mee bezig bent. En dat nu werkelijkheid wordt, iets tastbaars. Voelt heel apart. Zo groei je toch langzaam naar je nieuwe huis toe. Ook voor de kinderen leuk om het hele proces zo stap voor stap te zien groeien. Ik denk dat een verhuizing naar een nieuwbouw veel minder ingrijpend is voor kinderen dan verhuizen naar een bestaand huis. Vooral omdat we regelmatig gaan kijken.

Aan het eind van deze dag maar weer even naar Emmelhage.

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Anita,
Leuk je blog te lezen! Tijdens mijn speurtocht naar wat meer informatie over scholen in Emmelhage kwam ik op je blog terecht. Wij hebben het huis op Niels Bohrhage 17 gekocht, welke ook door Bongers wordt gebouwd. En voor zover ik uit je blog begrijp komen jullie op nr. 21 te wonen.
Wij wonen op een behoorlijke afstand maar proberen i.i.g. ieder weekend even te gaan kijken. Vind het ontzettend leuk om de bouw te volgen en steeds weer een stukje resultaat te zien. Wie weet treffen we elkaar een keer! Ik hou zeker je blog in de gaten....Gr. Rinske Bakker (rinskebakker@kpnplanet.nl)