vrijdag 8 mei 2009

De kap zit erop!

Toen we om 8 uur vanochtend kwamen aanrijden, werd de eerste dakplaat net omhoog getakeld. Om 9.15 uur de laatste. Het ging echt heel rap. Kant en klare platen en het past allemaal precies. Het lijkt net een puzzel, soms hadden ze even de verkeerde plaat in de lucht hangen. Die bleek dan voor de andere hoek of kant. Maar het ging super. En omdat het zo snel ging, kon ik het nog mooi even zien. De vlag erop heb ik nog niet gezien. Als ik eind van de middag weer in Emmeloord ben, dan ga ik daar nog even een plaatje van schieten.
Heb een kratje bier voor de jongens van Bongers bij de keet afgeleverd. Blijkt een gewoonte te zijn: pannenbier noemen ze dat. Ik denk dat de pannen nog wel even op zich laten wachten, maar een biertje gaat er vast wel in bij de mannen. Toch leuk bedacht; zo kun je overal een feestje voor verzinnen.
Zit nu ergens in Raalte, op mijn notebook op iemands draadloos netwerk, zodat ik de blog even kan bijwerken en P. de eerste 2 foto's ook kan zien. Rijd zo verder naar Zutphen, waar ik om 13 uur moet zijn. Rest van foto's volgen vanavond.

Kom net van Potgieter om offertes te vragen van gashaarden. Gaat wel mooi worden. Iemand van Potgieter maakt nu een soort 3D-schets en die krijgen we volgende week toegestuurd.

Gister post van Bongers. De totale meerwerklijst is nu compleet, dus het bedrag ook. Nu nog even alles checken. Van het weekend even doen. Ook de energieleverancier regelen en bepalen wat voor badtegelrand we gaan doen. Genoeg "huis"werk dus!

Geen opmerkingen: