woensdag 15 april 2009

Metselwerk en overkapping

Vanavond reed ik langs Emmelhage, dus even bij het huis gekeken. Er was weer een stuk gemetseld. Je ziet hier de bovenverdieping op de westkant. Verder waren de kanaalplaten voor de overkapping bij de garage geplaatst. Ik reed nog even wat door Emmelhage, toen zag ik dat een Bongersvlag wapperde bij het 1e Bongershuis. Het hoogste punt is daar dus bereikt. De dakplaten zaten erop. Ik weet niet precies hoeveel weken we achterlopen op het eerste huis, maar ik denk toch zeker niet meer dan 6 weken, misschien maar 4 weken. Dat zal betekenen dat eind mei de kap er bij ons ook op zit. Ben heel benieuwd. Ze zijn trouwens ook druk bezig met woningen na ons. Een vrijstaande woning die verderop aan de Niels Bohrhage komt, daar zijn ze de kalkzandsteenblokken aan het lijmen. En in de straat dwars op ons ook. Genoeg werk voor Bongers dus momenteel. Er zijn zelfs nog kavels waar een Bongersbord staat, maar waar nog niks gebeurd is.

Geen opmerkingen: