zondag 7 juni 2009

Tijdelijke afsluiting voor aanleg

De installateur is voorlopig klaar. Sprak vrijdagmiddag iemand van Morrenhof en Jansen. Al de buizen voor electra, water, verwarming en gas zijn gelegd. De vloerverwarming beneden kan pas gelegd worden als de steigers weg zijn. Dat vertelde hij mij. Waarom vroeg ik me later af? Dat ben ik dus vergeten te vragen! (toevoeging: Ondertussen ben ik wat wijzer: de steigers staan in ons huis, in verband met de erkers, dus ze kunnen de vloerverwarming niet leggen, omdat de buizen van de steigers in de weg staan.) Verder zijn ze dus klaar. Snel gedaan dus! De rekening was ook snel, die hadden we gister in de bus zitten!

De dakpannen gaan er morgen op vertelde dezelfde man van Morrenhof mij. De eerste 3 dakpannen liggen er! Ben benieuwd hoe hard dat gaat. Dinsdag geven ze niet zo best weer af, dus hoop dat ze morgen een eind kunnen komen.

Geen opmerkingen: