zaterdag 18 oktober 2008

Link van mijn blog op site van Emmelhage.... en meer

Zoals je misschien wel bij één van de reacties hebt gezien: ik ben benaderd door iemand die voor de gemeente de promotie van Emmelhage doet. Zij vroeg mij of ik bij de lijst wilde die op http://www.emmelhage.nl/ staat bij Bewoners aan het woord. Toevallig had ik net een paar dagen ervoor dit voorstel zelf al bij de gemeente gedaan via een mail.
Van de week werd ik door dezelfde vrouw benaderd. Of ik het leuk zou vinden om mee te werken aan een filmpje dat op die zelfde site komt. Er komen wat bewoners van 1a met een filmpje, maar het leek haar leuk om ook iemand van 1b te filmen. Leuk! Ik heb toegezegd. De opnames zijn volgende week al! Ben heel benieuwd hoe dit gaat. Jullie horen van me.... en zien ;-) !

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Anita,

Leuk, zo'n blog. Alleen, voor de blog-digibeet: wat is het verschil met een website?
Ben heel benieuwd naar het filmpje!!

Groetjes,
Lieke